
Ο προαναγγελθείς νόμος για τη συγκέντρωση στην αγορά των ΜΜΕ θα αργήσει (κι άλλο) να εμφανισθεί;
Φοβάμαι ότι αν αργήσει (κι άλλο) θα είναι πλήρως ανεπίκαιρος...
Στην εποχή των ιδιότυπων δημοσιογραφικών-εκδοτικών management buyout, με ή χωρίς επαρκείς αποδείξεις "πόθεν έσχες" των πρωταγωνιστών, η κυβέρνηση Καραμανλή χρειάζεται να επιμείνει σταθερά και αταλάντευτα στην αρχή της μη παρέμβασης, αλλά με δεδομένο την καθιέρωση ενός συγκεκριμένου πλαισίου κανόνων για την αγορά των ΜΜΕ πουνα προάγει τον υγιή επιχειρηματικό ανταγωνισμό και να αποτρέπει τη συγκέντρωση σε χείρας ολίγων πολλαπλώς διαπλεκόμενων επιχειρηματικών συμφερόντων, που συνδυάζουν την οικονομική ισχύ με τη πολιτική επιρροή.
Οι πρόσφατες μετοχικές διευθετήσεις στο ΔΟΛ , πέραν όλων των άλλων, έχουν άμεση σχέση με τις νέες ισορροπίες και τους νέους συσχετισμούς στην αγορά των ΜΜΕ αλλά και με τις εξελίξεις στην κεντρική πολιτική σκηνή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου