7.9.05

Ευαισθησίες και...διλήμματα πέντε χρόνια μετά


H μνήμη –η συλλογική μνήμη πρωτίστως- χρειάζεται να τροφοδοτείται για να μπορεί να οργανώνει τις αντιστάσεις της… Ένα αρχειακό υλικό από σχετική συζήτηση σε επιτροπή της Βουλής με αφορμή νομοσχέδιο για το Αθλητισμό και το Ποδόσφαιρο (Οκτώβριος του 2000) προσφέρεται για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για το τι άλλαξε και το τι δεν άλλαξε στο πολιτικό/ποδοσφαιρικό στέρεωμα στα 5 χρόνια που μεσολάβησαν. Πάντως, οι πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι…

Eπειτα από την... αγόρευσή του ο κ. Κόκκαλης δέχτηκε βροχή από (σχετικές και άσχετες με το νομοσχέδιο) ερωτήσεις. «Η διαιτησία ελέγχεται; ».«Mε το Στοίχημα τι γίνεται; Δεν υπάρχει ασυμβίβαστο, αφού έχετε και τον Ολυμπιακό και την εταιρεία του παιχνιδιού; ». «Είναι σχέση συναλλαγής η διαφήμιση εταιρειών σας σε φανέλες ΠΑΕ; » ρώτησε ο εισηγητής της Ν.Δ. Γιώργος Ορφανός και ο κ. Κόκκαλης του απάντησε: «Πρώτος εγώ φώναξα ότι η διαιτησία πρέπει να είναι ανεξάρτητη και να γίνει επαγγελματική, ενώ δεν υπάρχουν περιορισμοί για το πού θα διαφημιστεί ο διαφημιζόμενος. Ο Ολυμπιακός έχασε βαθμούς από ομάδες που διαφημίζαν το "Ξυστό", το "Στοίχημα" ή την "Ιντραλότ". Επομένως, η δική μου η διαφήμιση δεν επηρέασε τα αποτελέσματα των αγώνων του Ολυμπιακού. Σε ό,τι αφορά το "Στοίχημα" (ο τζίρος θα αγίζει τα 400 δισ. δρχ.) πρέπει να σας πω ότι είναι θέμα της κυβέρνησης εάν θα μπουν οι ελληνικοί αγώνες στο παιχνίδι. Προσωπικά, έχω δίλημμα. Από τη μία θέλω να συμπεριληφθούν στο κουπόνι για να αυξηθεί ο τζίρος και από την άλλη το σκέφτομαι. Για παράδειγμα, το ματς με τον Ιωνικό ήρθε ισόπαλο και αν ήταν στο "Στοίχημα" θα έλεγαν ότι το έφτιαξε ο Κόκκαλης, κάτι που δεν συμφέρει την εταιρεία του παιχνιδιού. Οι ομάδες, πάντως, είτε μπουν είτε όχι στο κουπόνι, πρέπει να πάρουν χρήματα από την Πολιτεία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: