5.2.06
Οι κρυμμένες εικόνες
Η ταινία είναι όντως "γερασμένη" (κυκλοφόρησε στις αίθουσες το 1975) αλλά η "ατμόσφαιρα" που δημιουργεί "αντέχει" και στις προσδωκίες του σημερινού θεατή και κυρίως με όλα όσα υπαινικτικά αχνοφαίνονται πίσω απο τις επίσημες, δημόσιες εικόνες του ελληνικού "Mobilegate".
Ο λόγος για το πολιτικό θρίλλερ του Sydney Pollack "Three Days of the Condor". Αν και ακόνη δεν γνωρίζουμε το "code name" της "επιχείρησης" (ή μιας εκ των "επιχειρήσεων" που έλαβαν χώρα στο έδαφος της αθηναϊκης επικράτειας πριν και μετά του Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004) εκείνο που είναι κάτι περισσότερο απο αυτονόητο και προφανές είναι η παράλληλη δράση πολλαπλών (multi culti) μηχανισμών με αλληλοσυγκρουόμενες επιδιώξεις και συμφέροντα και πάντα με το ίδιο κέντρο αναφοράς ως προς τους διαθέσιμους με τις διπλές και τριπλές ταυτότητες υπεργολάβους...
Οι θεωρίες συνωμοσίες μετά την άστοχη (έως και... ηθελημένη) παρέμβαση κάλυψης του Γ. Βουλγαράκη προς τον εκλεκτό του φίλο Γ. Κορωνιά) παίρνουν και δίνουν και το μόνο που μας απομένει είναι να ανατρέξουμε και πάλι στον Pollack.
Y.Γ: H υπόθεση με την ομάδα "Olaf", που παρουσιάζει ο Γ. Μαλούχος στην εφημερίδα "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" έχει ενδιαφέρον. Όπως και τα ερωτήματα που συνεχίζει να παραθέτει η Αρ. Μπουγάτσου στην ίδια εφημερίδα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου