28.6.06

"4 σενάρια" για δημόσιο διάλογο (Με αφορμή το κείμενο εργασίας του ΟΟΣΑ)


Κι όμως η ελληνική κοινωνία δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι καταδικασμένη ανά τακτά χρονικά διαστήματα να συζητά (με ή χωρίς εισαγωγικά) για το μέλλον του ελληνικού πανεπιστημίου και η συζήτηση (με ή χωρίς εισαγωγικά) να αφιερώνεται αποκλειστικά και μόνο σε παλαιές και νέες ιδεοληψίες , σε παλαιά και νέα ιδεολογήματα σχετικά με το "άσυλο", τη "συμμετοχή" των φοιτητών, τα "συγγράμματα" και άλλα τινά απομεινάρια της εποχής της "Αλλαγής"…

Η ελληνική κοινωνία οφείλει να γνωρίζει όλες τις εκείνες τις διεργασίες που συντελούνται στο κόσμο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και διαμορφώνουν αναμφίβολα τις νέες τάσεις που θα έρθουν σε σύντομο χρονικό διάστημα να καθορίσουν το νέο τοπίο μέσα στο οποίο θα κληθούν να λειτουργήσουν τα πανεπιστήμια αν επιθυμούν οι απόφοιτοι τους να έχουν δικαίωμα στο μέλλον.

Με άλλα λόγια, ο δημόσιος διάλογος –με συνέπεια και συνέχεια- χρειάζεται να ξεφύγει ή να υπερβεί τα δεδομένα όρια των όποιων νομοθετικών παρεμβάσεων ή ρυθμίσεων και να εισέλθει στην ουσία του "περιεχομένου" της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης προκειμένου να διερευνηθούν και να καθορισθούν προσανατολισμοί και στόχοι, να αναζητηθούν κατευθύνσεις και να αξιολογηθούν προοπτικές.

Σε κάθε περίπτωση, η πανεπιστημιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα δεν πρέπει να συνεχίζει να θεωρείται ως "μοναδικό φαινόμενο" και να αποτελεί μια "ιδιαίτερη νησίδα" με αυτιστικές συμπεριφορές…

Προς αυτή την κατεύθυνση το κείμενο του ΟΟΣΑ για τα 4 σενάρια για το μέλλον της μεταλυκειακής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης –που κατατέθηκε ως κείμενο εργασίας κατά τη διάρκεια της συνόδου των υπουργών Παιδείας των χωρών-μελλών του ΟΟΣΑ στο Λαγονήσι- πέραν από την αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα του αποτελεί και μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για την διασύνδεση με όλες τις νέες τάσεις στο χώρο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης!!!


Υ.Γ: Η υπουργός Παιδείας κα Γιαννάκου έσπευσε να τοποθετηθεί επί του κειμένου των "4 σεναρίων". Καλώς έπραξε ως ώφειλε απο την πλευρά της για λόγους κυβερνητικών σκοπιμοτήτων. Σε κάθε περίπτωση, όμως, τα "4 σενάρια" μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν στοιχείο ενός ανοιχτού και συστηματικού δημόσιου διάλογου για την πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

1 σχόλιο:

είπε...

情趣商品,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣商品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣商品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣,視訊聊天室

麻將,台灣彩卷,六合彩開獎號碼,運動彩卷,六合彩,遊戲,線上遊戲,cs online,搓麻將,矽谷麻將,明星三缺一, 橘子町,麻將大悶鍋,台客麻將,公博,game,,中華職棒,麗的線上小遊戲,國士無雙麻將,麻將館,賭博遊戲,威力彩,威力彩開獎號碼,龍龍運動網,史萊姆,史萊姆好玩遊戲,史萊姆第一個家,史萊姆好玩遊戲區,樂透彩開獎號碼,遊戲天堂,天堂,好玩遊戲,遊戲基地,無料遊戲王,好玩遊戲區,麻將遊戲,好玩遊戲區,小遊戲,電玩快打

情趣用品,情趣,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,情色,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,寄情竹園小遊戲,色情遊戲,AIO交友愛情館,色情影片,情趣內衣,情趣睡衣,性感睡衣,情趣商品,微風成人,嘟嘟成人網,成人,18成人,成人影城,成人圖片,成人貼圖,成人圖片區,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室 ,哈啦聊天室,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080苗栗人聊天室,080聊天室,視訊交友網,視訊

借錢,黃金,黃金回收,黃金價格,黃金買賣,當舖

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍