2.7.05

Ο νεο-εθνικισμός του λογότυπου...

H απόφαση του Ομίλου της Credit Suisse να καθιερώσει νέο λογότυπο, από το οποίο θα απουσιάζει πλέον οποιαδήποτε αναφορά στη First Boston, όπως ήταν φυσικό, δεν έγινε μετά βαΐων και κλάδων αποδεκτό στην Αμερική. Οι αγορές και οι ενασχολούμενοι με τις επενδυτικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες μπορεί να μη φημίζονται για τον "πατριωτισμό" ή για τον "εθνικισμό" τους, αλλά διατηρούν μια ιδιότυπη σχέση με την Ιστορία.
Ετσι, η απάλειψη κάθε αναφοράς στην παράδοση που έχει δημιουργήσει η First Boston όχι μόνον ενοχλεί, αλλά πυροδοτεί συνειρμούς που δεν αφορούν τόσο το νέο logo, όσο τις συνέπειες της αναδιάρθρωσης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, δεν μπορώ να μη φανταστώ το τι πρόκειται να γίνει όταν οι Κινέζοι πετύχουν τους στόχους τους στις εξαγορές και συγχωνεύσεις αμερικανικών επιχειρήσεων και θελήσουν να περιλάβουν και κινεζικές αναφορές στα λογότυπα αυτών των επιχειρήσεων...

Υ.Γ: Το "νεο-εθνικιστικό" μένος των Γερμανών απέναντι στην επιχειρούμενη εξαγορά της HVB απο τους Ιταλούς της Unicredit φαίνεται ότι δείχνει το δρόμο του "αγώνα"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: