9.11.05

Aπο τον Μάρξ στο μάρκετινγκ


Τα νέα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης κυρίως απο τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης δεν απειλούν μόνον με τους χαμηλούς και σε αρκετές περιπτώσεις ενιαίους φορολογικούς συντελεστές να αποκτήσουν ένα αξιόλογο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των γειτονικών τους παλαιών κρατών-μελών αλλά φαίνεται ότι διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του τζίρου που γίνεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Γηραιάς Ηπείρου προσφέροντας μέσω ιδιωτικών πανεπιστημίων που εξειδικεύονται σε κλάδους και ειδικότητες της αγοράς που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση διαβατήρια απ΄ευθείας πρόσβασης στις "καλές δουλειές".

Το όλο ζήτημα θίγει ένα ενδιαφέρον άρθρο του περιοδικού The Economist με τον τίτλο "From Marx to Marketing".

Δεν υπάρχουν σχόλια: