7.3.06
Η αλυσίδα των bloggers
Αρκετές φορές η πραγματικότητα μας ξεπερνά... Ο γίγαντας του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ, ο όμιλος της αλυσίδας των υπεραγορών Wal-Mart αποδεδειγμένα πλέον προσέτρεξε -και συνεχίζει να προστρέχει- στις υπηρεσίες των bloggers για να υπερασπίσει την δημόσια εικόνα του και να περάσει "χρήσιμα μηνύματα" στους καταναλωτές και ευρύτερα στη κοινή γνώμη.
Ενα σχετικό άρθρο που φιλοξενείται στο δικτυακό τόπο της εφημερίδας Τhe New York Times περιέχει αποκαλυπτικά στοιχεία γύρω απο τις νέες χρήσεις του blogging.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου