17.2.07

Οι "συνοριοφύλακες" ξανακτυπούν / Η περίπτωση της διαφημιστικής καταχώρησης "Invest in Macedonia".


Οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι «συνοριοφύλακες» προσέτρεξαν και πάλι ως αυτόκλητοι σωτήρες για να προστατεύσουν το ελληνικό αναγνωστικό κοινό από μια … διαφήμιση. Από μια κρατική διαφήμιση γειτονικού κράτους και πιο συγκεκριμένα από διαφήμιση που προωθεί ο οργανισμός προσέλκυσης επενδύσεων της πΓΔΜακεδονίας και η οποία δημοσιεύθηκε σε ημερήσια πολιτική εφημερίδα των Αθηνών.

Το «γιατί» της κινητοποίησης των «συνοριοφυλάκων» ας αναζητηθεί στο … θράσος των γειτόνων διαφημιζομένων να αναφερθούν με το όνομα που εκείνοι έχουν επιλέξει να εμφανίζονται και να παρουσιάζονται στο διεθνές ακροατήριο σχεδόν 15 ολόκληρα χρόνια.

Την «ιερή αγανάκτηση» των «συνοριοφυλάκων» επέλεξαν να σιγοντάρουν και blogs –μεταξύ των οποίων και εγχειρήματα παλαιάς κοπής ως προς την συμπεριφορά και νοοτροπία που εξειδικεύονται στην διάδοση πάσης μορφής σπερμολογίας και ως γνήσιοι θεματοφύλακες των παραδόσεων της σχολής του «Ταύρου» και των φυλλάδων της χρηματιστηριακής φούσκας αδυνατούν να ξεφύγουν από την γοητεία που ασκεί η παρα-πολιτική κλειδαρότρυπα.

[Ο καθένας έχει δικαίωμα παρουσίας στη blog σφαίρα και εκείνος αποκλειστικά και μόνο καθορίζει και τον τρόπο και τη μορφή της παρουσίας του. Παρένθετο σχόλιο προς αποφυγή παρεξηγήσεων…]

Οι «συνοριοφύλακες» και όλοι όσοι συμπαρατάσσονται μαζί τους δυστυχώς ξεχνούν ορισμένα δεδομένα. ‘Όπως για παράδειγμα ότι αρκετές από τις μεγαλύτερες και ισχυρότερες ελληνικές επιχειρήσεις και μάλιστα επιχειρήσεις με διακριτή τη συμμετοχή του δημοσίου σε αυτές (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, λιανικό εμπόριο κ.α) έχουν, εδώ και αρκετά χρονάκια, αποδεχθεί την πρόσκληση των γειτόνων για επενδύσεις στη χώρα τους. Δηλαδή, έχουν «αγοράσει» προκαταβολικά το μήνυμα της διαφήμισης…

Και σαν να μην έφθανε αυτό, οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις –επενδυτές δημιουργούν επιπλέον εισόδημα σε χιλιάδες ελληνικά πορτοφόλια και νοικοκυριά (μέσα από τα μερίσματα που διανέμουν στους μετόχους τους) , ενώ ένα διαρκώς διευρυνόμενο ποσό εσόδων και κερδών που παράγεται στη γειτονική χώρα από τη δράση των θυγατρικών αυτών των επιχειρήσεων επανακάμπτει με πολλαπλούς τρόπους για να συμβάλλει στη διαμόρφωση των ετήσιων ισολογισμών.

Με λίγα λόγια, η υποκρισία στο αποκορύφωμα της. Σαν τα post της παρα-πολιτικής κλειδαρότρυπας.

Η επιφάνεια της επιφάνειας – πέραν τούτου ουδέν…

Προφανώς κανείς από τους «συνοριοφύλακες» και τους …συνηγόρους τους δεν έκανε το κόπο να διαβάσει έστω και τις λίγες γραμμές της διαφημιστικής καταχώρησης. Αν όμως έκαναν το κόπο να διαβάσουν αυτές τις λίγες γραμμές θα καταλάβαιναν ενδεχομένως το ποιοι είναι οι πραγματικοί κίνδυνοι από τον οικονομικό ανταγωνισμό (έστω και ως διακήρυξη…) των γειτόνων για όλες τις παραμεθόριες περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας. Θα διάβαζαν, επί παραδείγματι, για την επιλογή της κυβέρνησης Gruevski να εισάγει τη flat tax φορολογία και να κατεβάσει τους φόρους στο 10 % - το τι αποτελέσματα θα έχει η επιλογή παίζεται αλλά η κυβέρνηση των γειτόνων το «πουλάει» ήδη και το flat tax συγκινεί επενδυτές από τα 4 σημεία του ορίζοντα. Κι αυτό την ίδια ώρα που οι τοπικές κοινωνίες της Δυτικής Μακεδονίας απαιτούν να μειωθεί η ανεργία με προσλήψεις στο ευρύτερο δημόσιο τομέα και να κρατηθούν στη ζωή φάμπρικες που οι βασικοί τους μέτοχοι θα έπρεπε να βρίσκονται από τα χρόνια του Γιάννου πίσω από τα κάγκελα!!!Tουλάχιστον, ο Gruevski είναι και συνεπής με τις προεκλογικές του διακηρύξεις...

[Η δημοσιογραφία των πολιτών αν θέλει να έχει μέλλον και στη χώρα μας –ακόμη και με όρους αγοράς- θα χρειασθεί γρήγορα να αποβάλλει και να αποχωρισθεί το κληρονομητήριο του πάλαι ποτέ «Αυριανισμού»].

Επιτέλους σε αυτή τη χώρα που έχουμε επιλέξει να ζούμε και να δουλεύουμε ας μάθουμε να υπερασπίζουμε τα ουσιαστικά μακροπρόθεσμα συμφέροντα μας σε εδάφη και με δεδομένα πραγματικότητας!!! Θα είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία που μπορεί ο καθένας εξ ημών να προσφέρει στους συμπολίτες και στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: