23.5.05

Το γαλανόλευκο εθνικό marketing

Πέραν όλων όσα δήλωσε και η ίδια η νικήτρια Ελενα Παπαρίζου αλλά και οι προστρέξαντες πολιτικοί ηγέτες ( με καλύτερη, μακράν όλων των άλλων, δήλωση του ΓΑΠ για την αυτοδημιούργητη νεαρά της ομογένειας) η "πρωτιά" στο Κίεβο (αλλά και στο όποιο ...Κίεβο) έχει και αυτή την ιδιαίτερη, ξεχωριστή σημασία της στο πεδίο του εθνικού marketing( στο βαθμό μάλιστα που εκείνο ως αυτοτελής και αυτοδύναμη δραστηριότητας μπορεί να εκπληρώνει σε μεγάλο βαθμό τους όρους και τις προϋποθέσεις που θέτει η εποχή και τα δεδομένα της).

Στις μέρες μας δεν χρειάζεται ούτε υποτίμηση αλλά ούτε και υπερτίμηση για τέτοιους είδους γεγονότα και κυρίως δεν χωρά πλέον καμμία ανοχή και αδιαφορία μπροστά σε φαινόμενα αδυναμίας και ανεπάρκειας όσον αφορά την σωστή αξιολόγηση, αποτίμηση και διαχείριση επιτυχιών που προωθούν και προβάλλουν το προϊόν - πακέτο "Ελλάδα" - και ό,τι αυτό περιλαμβάνει συνολικά ή επιμέρους, συγκυριακά ή μακροπρόθεσμα - στην διεθνή αγορά.

Ετσι, χωρίς πολλά λόγια εκείνο που κάθε φορά έχει σημασία είναι η προβολή και η προώθηση του προϊόντος - πακέτου και του λογοτύπου- εμπορικού σήματος του που είναι η "γαλανόλευκη". Οσο πιο γνωστό και αναγνωρίσιμο είναι το εμπορικό σήμα του, τόσο πιό ισχυρό θα γίνεται το ... brand name!!! Ολα τα άλλα είναι παραμύθια για "εσωτερικά κατανάλωση" κομματικών ακροατηρίων και ... φοιτητικών αμφοθεάτρων της δεκαετίας του ΄70.

Δεν υπάρχουν σχόλια: