
Κάτι η πειρατεία, κάτι τα personal video recorders και προπαντός ο μεγαλοπρεπής ιντερνετικός εκπορθητής - κατά κόσμον Google- έχουν οδηγήσει τα "μεγαθήρια" των media,ιδίως στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, να συμπεριφέρονται ως "νοικοκυρές σε απόγνωση". Η διαπάλη ανάμεσα στα "old" και στα "new" media περιγράφεται και αναλύεται, μετά εξαγωγής των απαραίτητων χρήσιμων συμπερασμάτων, στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού "Economist".
1 σχόλιο:
Θα διαβάσω με ενδιαφέρον το αφιέρωμα το Εκόνομιστ. Πάντως, εξαιρετικό ανάγνωσμα για το θέμα αποτελεί το βιβλίο του J.D. Lasica Darknet : Hollywood's War Against the Digital Generation.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ο Lasica εκπροσωπεί τον κόσμο τα "New" media. H ανάλυσή του συνεπώς, μπορεί να θεωρηθεί μονομερής, αλλά ενδιαφέρουσα.
Δημοσίευση σχολίου