7.7.06

Η απόλυτη μηχανή...


Το περιοδικό Economist επανέρχεται στο αγαπημένο θέμα των τελευταίων μηνών -με το άρθρο "Τhe Ultimate marketing machine" στο τρέχον τεύχος του- για την νέες προσεγγίσεις που διαμορφώνει η παρέμβαση του παράγοντα "new media" στην αγορά της διαφήμισης. Ο συγγραφέας του άρθρου υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι οι διαφημιστικές δαπάνες, χάρις στην δύναμη που επιδεικνύει το internet, ολοένα και περισσότερο παύουν να είναι 'πεταμένα χρήματα' και η μετρήσιμη αξία τους αυξάνεται (και κυρίως μπορεί να επαληθευθεί και να τεκμηριωθεί). Βεβαίως, το περιοδικό και ο συντάκτης του καταλήγει σε αυτά τα συμπεράσματα έχοντας υπόψη του δεδομένα άλλων αγορών (για παράδειγμα, την αγορά των ΗΠΑ) αλλά οι καίριες βασικές επισημάνσεις αφορούν και την δική μας μικρή (περιφερειακή) αγορά.Αν χρειαζόταν ο αναγνώστης του συγκεκριμένου άρθρου να κρατήσει στο μυαλό του ένα και μόνο στοιχείο εκείνο θα ήταν το εξής: Tα "new media" επαναπροσδιορίζουν τις έννοιες της αξιολόγησης και της μετρησιμότητας της απόδοσης κάθε μέσου ξεχωριστά. Σε βαθμό μάλιστα όπου οι γενικεύσεις (π.χ τηλεόραση) των "ειδημόνων" -ίδιως στην Ελλάδα- να πηγαίνουν περίπατο λόγω "τέλους εποχής"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: